ik heb een aantal acties gevonden die ik met jullie zou willen delen:
* zakje Look O Look 4D snoep, 100% geld retour hier
* Page Vochtig toiletpapier, email invullen je je krijgt een coupon via de mail, waarbij je de streepjescode op moet plakken en op moet sturen, 100% geld retour hier
* Sultana goodmorning (let wel op de actiecode op de verpakking), 100% geld retour hier
* Chocomel Vers (let op je moet het kopen bij deelnemende winkels), 100% geld retour hier
* Unox Braadworst, 100% geld retour hier
* Honig Wokpasta (let op de actiesticker), 100% geld retour hier
* Sensodyne mondwater (alleen nog geldig t/m 24 Juni bij JUMBO), 100% geld retour hier
* voor puppys en kittens beneden de 1 jaar, vul je chipnummer in en ontvang een gratis zak puppy of kittenvoer bij een filiaal van de intratuin, je dient wel in bezit te zijn van een dierenpaspoort hier
* gratis 2 weken het algemeen dagblad op papier ontvangen, stopt automatisch hier
een gezin gooit het roer om..... groener leven en bewuster zijn van alles om ons heen met een (bewust) minimaal budget.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Fijne dagen
Wij wensen jullie fijne feestdagen. Geniet, en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.
-
Wij wensen jullie fijne feestdagen. Geniet, en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.
-
Bijna 3 jaar na het kopen van onze woning is het dan zover.. Op 1 juli worden onze zonnepanelen geïnstalleerd. 12 stuks krijgen we er, da...
-
Ik zag de laatste tijd veel blogjes voorbij komen die gaan over het leven van een bepaald bedrag per dag en bloggers die dit ook willen prob...
Fijne acties, ik vind het alleen altijd zo'n gedoe om het geld terug te vragen. Ik heb de korting het liefst meteen bij de kassa : )
BeantwoordenVerwijderenHuisvlijt
Ik doe vaak mee aan dergelijke acties maar soms is het frustrerend als je eht uitgegeven geld niet terugkrijgt. Onlangs deed ik mee aan een actie van Fa deo en ik kreeg vorige week een brief dat de opgegeven barcode niet klopte en ze niet konden overgaan tot uitbetaling. Ik neem altijd ene kopie van terugbetalingsformulier, kassatiket en opgegeven barcode en die klopte wel met de aangekochte fles deo. Ik heb dus mailtje gestuurd dat mijn gegevens wel correct waren en ze dus wel over de nodige gegevens om over te gaan tot uitbetaling beschikten. Tot nu toe ontving ik nog geen reactie. Ben benieuwd of ze hun fout zullen rechtzetten
BeantwoordenVerwijderen