woensdag 9 april 2014

verlate weekboodschappen

Door de vele drukte afgelopen week er niet aan toe gekomen om mijn weekboodschappen met jullie te delen, dus bij deze:

wat                                                   waar                                             prijs

sinas 2 flessen                           aldi de                                   €0.78
statiegeld                                                                              €0.50
appels 6 stuks                           aldi de                                    €1.89
melkrijst 1kg                            aldi de                                     €0.90
volle melk 2 lt                          aldi de                                     €1.38
joghurt 4x 500 ml                     aldi de                                      €1.80
peren 1 kg                               aldi.de                                      €1.59
eieren 10 stuks                         aldi de                                      €0.99
wortels 1 kg                             aldi.de                                      €0.69
courgette  2 kg                         aldi de                                      €1.58
tomaten 1 kg                            netto de                                    €0.99
aardbeien 500 gr                       kaufland de                               € 0.75
mini tomaatjes 250 gr                kaufland.de                               €0.66
bosje peterselie                         kaufland de                               €0.10
rundergehakt 300 gr                  kaufland  de                              €1.55
kip drumsticks 582 gr                kaufland de                               €1.72
kippenpoten 4 stuks                  kaufland de                                €2.68
tijgerbrood                               aldi                                           €0.87
krentenbollen                           aldi                                           €1.09
bleekselderij 2 stuks                 aldi                                            €0.78

tuinplanten 2x                         aldi                                            €3.18
uit eten                                  chinees de                                   €10.60
ijsje  2x                                 mcD.                                           €2.35+
totaal                                                                                      €39.42

 

dus veel van mijn budget van €50 over, ik had nog veel producten in de koelkast en in de voorraadkast liggen, dus hoop deze week weer net zo veel (weinig) uit te geven aan boodschappen.
Om toch een beetje te vieren dat ik de schuld van de energie en zorgverzekering heb afgelost, afgelopen week was daarvoor de laatste betaling, zijn mijn zoon en ik uit eten geweest, niet echt royaal, maar we waren toch in een restaurant.... en het voordeel van de chinees in Duitsland is dat het heerlijk is en goedkoop.
We hadden beide als vooraf een kippensoepje en als hoofdgerecht had ik gebakken noodles met eend en die kleine had noodles met kip en garnalen. En als toetje zijn we naar de bekende keten geweest met de grote M om daar een heerlijk ijsje met karamel te gaan eten, totale kosten van uit eten €12.95.
Ik had van vorige week nog wat geld over en ik had nog wat kortingsbonnen dus vanmiddag staat op de planning naar de bioscoop (voor die kleine de eerste keer) dus ik ben heel benieuw hoe het zal zijn en wat hij ervan gaat vinden.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd, fijn dat je van die schulden af bent!
    Dan hadden jullie een etentje ook wel verdiend.
    Veel plezier vanmiddag in de bios, hopelijk vindt je zoon het leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je een award gegeven! Op mijn weblog kun je zien wat het inhoudt. Wat mij betreft is deze award geheel vrijblijvend.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijne dagen

Wij wensen jullie fijne feestdagen. Geniet, en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.