zondag 14 juni 2015

stank

Al een aantal keren zijn we langs een veld met wilde bloemen gereden en elke keer stopten daar auto's en gingen dames daar bossen wilde bloemen plukken.

Dus op een onbewaakt ogenblik heb ik mijn kans gegrepen en heb mezelf ook een prachtige bos bloemen geplukt. Het stond prachtig in een mooie hoge vaas bij ons op de eettafel..........

Maar na een paar dagen stonk het steeds bij ons in huis, naar zweetvoeten wel te verstaan....
Nu hebben we alle drie geen last van zweetvoeten, maar aan alle voeten en schoenen werd even gesnuffeld....

Getverrrr het waren die wilde bloemen. De bloemen stonken echt, niet het water, maar echt de bloemen zelf, nu liggen ze mooi te zijn in de groene container...toch zonde, ze stonden zo mooi..

Iemand enig idee wat voor bloemen dit zijn en of ze horen te stinken?

 

4 opmerkingen:

  1. Margrieten en ja, die ruiken een beetje rot ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn wilde margrieten en ik ben r dol op maar...ik zet ze buiten een hele vaas vol.Anneke*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze er wel heel mooi uit zien! Ik wist niet dat zo gingen stinken.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leven zonder schuld16 juni 2015 om 13:44

    ik wist het ook niet, als ik het van tevoren had geweten, had ik ze nooit binnen gezet

    BeantwoordenVerwijderen

Fijne dagen

Wij wensen jullie fijne feestdagen. Geniet, en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.