donderdag 11 juni 2015

geld terug acties

Ik doe nooit mee aan geld terug acties, het is mij gewoon teveel werk, om kassabonnen in te scannen, hele formulieren in te vullen enzovoort.

Totdat ik overal in blogland lees over scoupy. En ik maar eens deze app heb gedownload.
Eigenlijk is het helemaal niet zo moeilijk, product kopen, kassabon scannen en gegevens invullen en snel je geld weer terug.

Dus ben ik maar even naar de winkel gegaan en heb wat producten gekocht
waronder de 
* Wieckse Radler 0,0%
* Vivit extra proteine
* Dr Oetker Mug cake
* Cardini's salade dressing

Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze producten zelf NOOIT had gekocht, maar omdat het om een geld terug actie gaat toch maar eens proberen. Mocht ik het niet gebruiken, kan ik er iemand anders altijd nog blij mee maken.

Bij de C1000 hebben ze nu de euroweken weer, en daar hebben ze nu 2 flessen Crystal Clear voor 1 euro. En het voordeel hiervan is dat ze ook een geld terug actie hebben voor de smaak Lemon Cactus
Ook kopen wij af en toe de dinosaurus koekjes van Lotus, ik ken deze koekjes nog van toen ik op de basisschool zat en blijkbaar zijn ze terug in het assortiment. Er zitten 4 pakjes in met 3 koekjes en ik vind ze makkelijk mee te nemen als tussendoortje op het werk. Maar als je nu een pak koopt kun je 0,50 cent terugkrijgen en op dit moment is een pak ook 1 euro bij dezelfde winkel.

Doen jullie mee met geld terug acties? en wat zijn jullie ervaringen, betalen ze makkelijk uit?

4 opmerkingen:

  1. Ik ben fan! Op dit moment is de 'score' voor dit jaar tot nu toe 36 producten met een totale waarde van bijna 70,- euro.
    Ik heb zelf nooit problemen gehad met uitbetalen. Soms gaat het sneller (scoupy 48 uur maar meestal nog sneller / soms 4 dagen) andere keren duurt het langer (soms 4 weken) toch komt het altijd weer terug op mijn rekening.
    Een tip is wel om altijd onder de voorwaarden even te kijken wat het maximale bedrag is dat je terug krijgt, want heel af en toe is het in enkele winkels duurder. Dan weet je dat je of niet alles terug krijgt of beter nog even naar een andere winkel kan gaan.
    Een leuk blog om te volgen is 'dutch couponing', daarop staan heel veel acties waaraan je mee kan doen.

    Groetjes Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb geen internet op telefoon en het kan wel via de site maar dat is vrij veel werk. Nee nog niet voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, het zijn bijna altijd produkten waar ik geen behoefte aan heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee, net als jij vind ik het te veel werk en gedoe om alles in te vullen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Fijne dagen

Wij wensen jullie fijne feestdagen. Geniet, en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.