vrijdag 1 april 2016

met mijn hoofd er niet bij..

Afgelopen woensdag was de dag dat ik 2 gaatjes moest laten vullen bij de tandarts, voor het eerst in mijn leven weet ik nu hoe dat voelt...
Ik zag er als een berg tegenop en heb s'morgens zelfs even besloten om gewoon maar niet te gaan. Het was tenslotte ook nog eens mijn verjaardag. Mezelf toch maar een schop onder mijn kont gegeven en ben gegaan. Dat ik daar toevallig een oudere dame trof die de hele tijd riep dat ze in het slachthuis was beland hielp niet echt mee moet ik zeggen. Maar voordat ik het wist lag ik al in de stoel met een spuit ik mijn mond. De eerste prik was erg gemeen, maar daarna voelde ik de hele behandeling niet meer. Ze is in totaal 1,5 uur bezig geweest met 1 kies, die wel echt helemaal achteraan zit en waar ze heel moeilijk bijkon. Het resultaat is heel mooi geworden en pijn heb ik woensdag niet gehad. Zo veel te anders was het gisteren. Ik drink op het werk hete thee en ik kreeg een pijnscheut door de vulling. Ik heb de hele dag pijn gehouden en vanmorgen was het weg.
volgende week moet ik terug voor de andere kant en dan ben ik er voorlopig weer een jaar vanaf.

Ik merk op mijn werk dat ik er met mijn gedachten niet bijben . Ik zit steeds met mijn hoofd bij ons nieuwe huis en of we wel een hypotheek kunnen krijgen. In theorie hebben we genoeg vermogen om het stuk grond en bijbehorende kosten te betalen. Dus zouden we het al kunnen kopen. Maar wat heb je aan een stuk grond als je geen geld kunt krijgen om het huis erop te bouwen? . 
Onze contactpersoon van de bank had alles al doorgestuurd en zelf had ze aangegeven dat het ongeveer een week tot 10 dagen gaat duren voordat zij bericht kreeg of het wel of niet mogelijk is. De week is inmiddels al voorbij, we gaan er maar vanuit dat we volgende week pas weten waar we aantoe zijn. Ik hoef vandaag alleen nog de hele dag te werken en dan heb ik weekend, nog even een dag mijn koppie erbij houden dus.....

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat het bijna weekend is! Dan hoef je tenminste jezelf niet meer zo te forceren.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed van je dat je toch naar de tandarts gegaan bent! Jammer van die klaagmuts in de wachtkamer. Vraag je volgende week na hoe je ineens zo'n pijnscheut kan krijgen? Misschien heeft de tandarts daar een logische verklaring voor of een tip.
    Mijn eerste keer bij de tandarts viel ik flauw in de stoel. De tandarts heeft de stoel in een andere stand gezet en mijn nek en hoofd gemasseerd. Altijd leuk om daar weer aan terug te denken. Het droeg in elk geval bij aan het weer vertrouwen krijgen in tandartsen.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen

Fijne dagen

Wij wensen jullie fijne feestdagen. Geniet, en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.