zondag 13 september 2015

verkoop challenge week 3

We zitten alweer in week 3, voor ons een roerige week, maar daar zal ik later over schrijven...

Aan het begin van deze week weinig reacties en ook weinig verkopen, maar toch aan het einde nog  2 dingen verkocht.

Het enige wat er is verkocht, is nieuwe kleding. Ik hou ervan om een maat grotere kleding voor zoon te kopen (of soms 2 maten groter voor een ander seizoen). Ik ben er al wel achter dat ik dit niet meer moet doen, aangezien veel kleding, ook nieuw, gewoon alweer te klein is. En dan levert het financieel ook geen voordeel meer op.

de "buit" van deze week is:
  • nieuw skipak verkocht voor 31 euro
  • shirt verkocht voor 16.05 euro
geeft een bedrag van 47,05 euro
en dat geeft een totaalbedrag na 3 weken:  107.35 euro.

En er zit nog wat in het vat, aangezien ik via de mail nog een aantal reacties heb gekregen, maar daar volgende week meer over.....

Hoe gaat het verkopen bij jullie?

1 opmerking:

Fijne dagen

Wij wensen jullie fijne feestdagen. Geniet, en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.