maandag 1 juni 2015

bedankt iedereen!!!

Al jaren ben ik lid van de bekende klik/spaar programma's.
Aan het begin van het jaar heb ik mezelf als doel gesteld om een heel jaar te gaan sparen en het aan het einde van het jaar uit te laten betalen en daar de feestdagen (gedeeltelijk) van te betalen.
Naar mijn idee gaat het erg langzaam, ik klik dagelijks op de mails en af en toe bestel ik wat online waarvoor ik een aantal puntjes ontvang.

Bij , gaat het naar mijn idee zeer langzaam. Ik ben lid sinds 2009 en heb totaal een bedrag van €170 euro uit laten betalen. En het meeste daarvan is bij elkaar gespaard voor de verandering. In 2009 kreeg je per geklikte email 10.000 parels, tegenwoordig krijg je per geklikte mail 1000 parels. Je moet dus 10x zoveel mails klikken dan eerst, helaas ontvang je geen 10x zoveel op een dag.
Nu heb ik na een aantal maanden sparen, eindelijk eens weer 10 euro die ik kan laten uitbetalen.Nadat er ook nog eens 3 mensen via mij lid zijn geworden. Ik ben er 100% zeker van dat ik nooit op 20 euro uitkom aan het einde van het jaar. Of jullie moeten je massaal gaan aanmelden hiervoor, via mijn link. Maar realistisch gezien weet ik dat iedereen al lid is.
Het gaat zelfs zo langzaam, dat ik eraan zit te denken om mij helemaal af te melden voor Qassa (voorheen moneymiljonair). Wat zouden jullie doen?

Wat mij veel beter bevalt is Aanbiedingen bij webshops.
Hier ben ik nu 2 jaar lid en heb in deze 2 jaar net zoveel uit laten betalen als de 6 jaar bij Qassa.
Op dit moment zit ik op een saldo dat ik 50 euro kan laten uitbetalen. Deze wil ik wel laten staan tot aan het einde van het jaar. Er zijn inmiddels al een aantal mensen via mij lid geworden, alleen heb ik de punten daarvan nog niet gekregen. Ik geloof dat ze minstens een aantal maanden actief lid moeten zijn voordat ik ook via hun provisie hiervan krijg. We gaan afwachten hoe dit gaat zijn en of mijn saldo iets harder gaat stijgen.

Via het partnerprogramma van Bol.com  Cool to school 2015
Zit ik inmiddels op een bedrag van 19 euro (bedankt iedereen voor het bestellen via mijn link!!!). Ik zag dat alles was goedgekeurd en ben nu aan het wachten op mijn eerste uitbetaling.

Het Adsense programma van google, zit ik op een bedrag van 14 euro, de 70 euro die je nodig bent voor het laten uitbetalen is nog zeer ver weg, toch wil ik iedereen bedanken voor het klikken, want zonder jullie zou ik zelfs niet aan dit bedrag zijn gekomen.

Kortom iedereen bedankt die zich via mijn links klikken/aanmelden, het word gewaardeerd!!!
(en mocht je nog niet zijn aangemeld, kun je dit eventueel doen via mijn link, jij krijgt hiervoor een leuke vergoeding, en ik ook)

plaatje van het www

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Fijne dagen

Wij wensen jullie fijne feestdagen. Geniet, en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.