maandag 7 september 2015

verkoop challenge week 2

Vorige week mijn laatste werkdag gehad bij mijn vorige baan. Deze week de eerste cursus dag. Vind het wel erg spannend.

deze week heb ik eerst nog een aantal dagen vrij, dit geeft mij wat tijd om nog wat dingen op te ruimen en vooral ook veel op MP en op verschillende verkoopgroepen van FB te zetten.

Vorige week bijna de hele week gewerkt en niet veel tijd gehad om van alles op MP te zetten.
Het nadeel is dat het erg veel tijd kost om van alles erop te zetten. 

Soms is de verkoop op MP ook gewoon niet leuk, je vraagt voor iets heel erg duurs,  waar je zelf 100 euro voor hebt betaald en bijna nieuw is, een bedrag van 20 euro vraagprijs en dan zijn er mensen die gewoon 1 of 2 euro bieden. Ik verwijder deze biedingen gewoon en reageer er helemaal niet op.

Vorige week een aantal shirts van mijzelf verkocht, opbrengst €19,25 euro

totaalbedrag maakt 60.30 euro. Toch niet gek na 2 weken.

De opbrengst is ook alweer uitgegeven, aangezien zoon overal uit is gegroeid en hij echt wat broeken en schoenen nodig had.
We zijn een dagje uit winkelen geweest en de opbrengst is:
  • winterjas
  • 2 truien
  • 2 spijkerbroeken
  • 1 paar schoenen (online gekocht)

Volgende maand komt de kinderbijslag, maar meestal wordt dit verdeeld tussen de spaarrekening van zoon en die van ons, we kopen regelmatig kleding en schoenen voor hem tussendoor.

Gebruiken jullie de kinderbijslag echt voor je kind? of gebruik je het ook voor andere dingen, zoals rekeningen?

1 opmerking:

  1. Bij ons gaat de kinderbijslag naar de spaarrekening. Maar ik koop er ook wel winterjassen en schoenen van voor de kinderen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Fijne dagen

Wij wensen jullie fijne feestdagen. Geniet, en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.